ساعت كار مطب
شنبه يك شنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
ساعت 16-20 16-20 تعطيل 16-20 16-20 تعطيل تعطيل

نکات مفید برای قابل تحمل شدن بریس کلاب فوت

انتظار می رود که فرزندتان در ۲ روز اول به زحمت بیفتد. این به این دلیل نیست که بریس دردناک است، بلکه به این دلیل است که فرزند شما چیزی جدید و متفاوت را دارد تجربه می کند. نا آرامی فرزند شما ممکن است بدلیل عضلات دردناک و حساسیت پوستی در نتیجه گچ گیری قبلی باشد. اگر فرزند شما درد غیر قابل تحمل داشته باشد، بلافاصله با پزشک خود مشورت کنید.

نکات زیر در قابل تحمل کردن بریس برای فرزندتان کمک کننده خواهد بود:

  • بازی با فرزند خود در بریس: این یک نکته کلیدی و مهم برای غلبه بر تحریک پذیری و یا بیقراری فرزند شما است. کودک قادر به حرکت پاهایش مستقل از یکدیگر نیست. شما باید به فرزندتان آموزش دهید که او بتواند هر دو پا را به طور همزمان حرکت دهد یا  بچرخاند. شما می توانید این کار را با خم و راست کردن زانو ها با فشار دادن و کشیدن بر روی میله فلزی بین دو پا در بریس انجام دهید. سعی کنید حین انجام این حرکات، از آواز خواندن و یا صحبت کردن با فرزند خود به شیوه ای تشویق کننده ، استفاده کنید.

 

  • بستن بریس باید بصورت یک قانون و اصل انجام شود: اگر بستن بریس در بچه ها  بصورت روتین و با نظم خاصی باشد، بهتر توسط فرزند شما پذیرفته می شود. بعنوان مثال اگر قرار است بریس ۱۲ ساعت در شبانه روز بسته شود بهتر است یک زمان ثابت و مشخص را برای آن مد نظر قرار دهید که فرزندتان به آن عادت کند (مثلا  از زمان رفتن به تختخواب بصورت روتین بریس بسته شود، و این قانون عوض نشود . آنها بتدریج متوجه خواهند شد که شبها موقع خواب  وقت آن رسیده است که شما باید برس را برای آنها بپوشانید). اگر استفاده از این بریس بخشی از روال روزانه کودک شما باشد، مانند  پوشیدن لباس های خود، مسواک زدن دندان ها و خواندن کتاب ها در شب، فرزندتان کم تر احتمال دارد که مخالفت یا مقاومت کند.

پوشیدن بریس باید به یک اصل غیر قابل مذاکره با فرزند شما تبدیل شود، همانطور که وقتی آنها را در صندلی ماشین می نشانید.

 

  • هرگز از لوسیون بر روی لکه های قرمز روی پوست  استفاده نکنید: لوسیون مشکل را بدتر میکند. برخی از قرمزی ها بدنبال استفاده صحیح از بریس نرمال است. لکه های قرمز روشن یا تاولها، به ویژه در پشت پاشنه، معمولا نشان می دهد که کفش به درستی پوشیده نشده است. اطمینان حاصل کنید که پاشنه پا در کفش است. در صورت مشاهده هر  لکه قرمز روشن و یا تاول، به پزشک خود مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *